Thursday, November 25, 2010

mai neu feren (my new friend)

i got new friends. it started from a superhero fake acc and was trying to attack someone. at first, we're don't know each other. then, kitorang saling mengenali, tukar fb, n, here we are. a GOOD friends. love them so much!


+ IKIN ; she's like my sister. older than me. you know how much i take care of you. <3 u


+ TOH ; eventhough aku jarang sembang ngan kau. aku sayam kau. kau kakak aku (:


+ TEKU; hmm. kau buli aku even, aku sayang kau !


+ SHEIKH; hhahaha. kau kawan aku! <3 sayam kau


+ EYO ; kau mcm abg aku dah. tak care! leb u!


+ APIT ; kau suke pujuk aku. i loike!


+ ZYD ; terus terang, aku suke kau. sile cakap kau suke aku jugak. haha :D main2 je ;) lap my pader


+ MIDON ; kau tau aku suke sape, sile edjas cepat2. satgi aku melepas! muahahaha nanti aku bg hadiah mok lagi sekor.


+ SIS FEEDA ; mai mami! i love u ahhh! (oke, sile belanje saya mcd )


+ SYAA ; mai adek. dont nakal2! sayam kau 


+ AIN; jangan dok asek suh orang senyap. annoying tau! sayam kau!


ade lagi kot. aku hilang ingatan jap. tak kesah lah. yang penting, korang menceriakan hari2 aku yang bosan, yang dull, korang bg kaler kt hidup aku yang takde kaler (mentang2 ade budak art kat list tu ) oke. sayang korang dowh. mari kite berjumpe *wink* 



No comments:

Post a Comment