Monday, November 29, 2010

harihari yang bahagia (:

dalam few days ni aku rase cam seronok . i got new friend . aku lupe jap probs aku . aku gelak2 (sorang2) . sume sebab those friends . diorang bahagiakan hidup aku . sampaikan aku boleh ter fall in love dgn sorang bdk ni . demmn je rase . haha :D tak kesahlah . kejap je kot . aku nk deactive acc tu pun jadi mcm taknak . sbb aku tau lepas aku deactive , aku takkan happy mcm sekarang dah . thanks guys sebab buat aku happy . aku jarang boleh happy mcm ni . 


yang tak bestnye , aku rasa ditipu oleh seseorang ni . even die try to explain , aku rase mcm tak boleh terima . sbb die chat ngan aku mcm org lain . padahal die kenal aku . memang aku rase nak marah gile ah kat die !


oke . enuff . my mom just back home from makkah . she bought a LOTS of chocolates . she bought new jubah for me . she give me a new bag ! (yang paling aku nak sebenarnye) and for sure a LOTS of dates , peanuts , and makanan yang lain ! aku jadi fall in love ngan chocolate buat masa ni . haha :D


enuff for today . aku nak gi membaham chocs kat dapur ! (;

No comments:

Post a Comment