Tuesday, September 20, 2011

Open your eyes as big as you can and read this.

Tajuk kontroversi kan nyahhh? Padahal takde pape pun. HAHA :D 

Takdelah. Actually nak bg budak tu baca entry ni, tapi malas lah nanti jadi isu. 
Tapi ada pesanan lah untuk kau. 

" Ingat, kau dalam dunia ni bkn dok sorang2 tau. Sekarang boleh lah kau cerita macam2,

But in the end, the truth will reveal.

Allah tu Maha Adil weyh, DIA mampu tunjukkan segala2nya dalam sekelip mata je.

Sekarang kau buat mcm ni, 
tapi bak kata Justin Timberlake,
WHAT GOES AROUND COMES AROUND.

Each words, each slander, you will get all back.
Its just matter of time.

Aku bkn pendendam, 
in fact, aku dah maafkan segala kesalahan dan kesilapan kau.

Its just you keep bercakap tentang kitorang.
And obviously, kau yg keep cari pasal lah kan?

Ni just a reminder for you. 
Kitorang cuma Hamba Allah yang lemah,
Kitorang tak mampu buat ape2 except 
rely on Allah 100%,
And kitorang harapkan yang terbaik untuk kitorang and untuk kau.

And FYI, sikit pun kitorang tak bukak aib kau dkt orang lain.
Sebab, 

Allah dah janji orang yang jaga aib orang lain,
Allah akan jaga aib dia kat akhirat nanti.

INSYAALLAH, aib kitorang akan terjaga.
Dan kitorang harap aib kau pun akan terjaga."

See, panjang tak? Ni baru sikit. Tapi mcm aku tulis lah, aib orang kita kena jaga. Selagi termampu.
Normal lah as a human selalu tak puas hati antara satu sama lain kan, but pandai2 lah nak hidup.

And lastly, Aku dah maafkan kau. And aku harap Allah buka pintu hati kau (:

Till Then,
Saya yang tetiba rajin menghapdet belog :D

2 comments: