Thursday, September 22, 2011

Aku Lalui Dah Benda Tu!

SERIOUS. Ya, tajuk tu memang serious. Things now pun dah jadi makin serious.


Heyy, I had a bestfriend when I was 14, And kitorang gaduh just semata2 sebab she misunderstand me yang kononnya nak rampas BF dia well hello! Sgt tak ohsem main rampas2 BF, aku punya Bf lagi kacak bergaya macam Shaheizy Sam.


Like seriously, memang shaheizy Sam. Tak percaya? Later aku bagi bukti -.-


Ouh sambung balik cerita, kitorang pun gaduh2 lah, kau kata aku aku kata kau kau kata aku aku kata kau. 
Tak ohsem langsung gaduh macam tu -,.-"


But a year after that, kitorang baik and jd bestfriend again :D


4 years after that (sekarang lah)


Aku ingat dah takde dah perangai gaduh macam ni, rupa2nya still ada mcm tu.
But aku dah ohsem sikit sbb aku tak lawan mcm dulu *ohsem ke gitu?*
This girl pulak, aku taktau nak ckp lah, dia kata nak baik, tapi still cerita pasal aku kat org.


And aku terfikir, adakah mungkin aku akan berbaik balik dgn dia?
unfortunately, aku takde jawapan.


Seriously, aku bkn jahat sgt nak buat mcm ni, aku pun nak baik balik.
Tapi apa yang kau buat, kwn kau buat, buatkan aku dah tawar hati.
Takde perasaan apa pun untuk korang.


And tau tak kenapa aku matang dari korang dlm kes ni?
....................
.............................
.........................................
...................................................
........................................
.............................
....................


SEBAB AKU DAH LALUI BENDA NI DULU.


Oh, ni dia bukti shaheizy sam tu BF aku :P Korang tak percaya kannn?


No comments:

Post a Comment