Wednesday, April 13, 2011

Tahniah Budak Kecik (:

Tragik oh kisah cinta kau , btw tahniah sbb jadi lelaki yang berani meluahkan apa yang kau rasa kat dia . Tapi as a sister , aku taknak kau lagha , kau sibuk dgn kisah cinta kau sampai lupa pelajaran dan family . Ape2 pun , family 1st and academic 2nd . Dia biar jadi yang ketiga . And aku percaya kau tau apa hukum islam dalam percintaan . Islam tidak menghalang perasaan cinta malah menggalakkan , tetapi ingat , setiap perhubungan lelaki dan perempuan mempunyai batasan. Jangan melampaui batasan . Ingat , setiap kaum Adam diciptakan untuk melindungi kaum Hawa . Jangan jadi Adam yang merosakkan si Hawa . jadilah Adam yang Membimbing Hawa sepanjang perjalanannya. As you know , bercouple itu ehem ada yang mengatakannya HARAM , tapi bagi aku , ianya akan jatuh hukum HARAM apabila diantara pasangan lelaki dan perempuan itu wujudnya syaitan dan mereka terpengaruh dgn hasutan iblis laknatullah . Kau fhm maksud aku kan ? Ingat tau , aku beri sepenuh kepercayaan dekat kau . FYI selalunya aku tak support adik2 aku couple bwh umur , tapi takpe aku bg peluang okay (:

2 comments:

  1. haha thanks. ehh aku lelaki sejati. bukan jenis lelaki tak tahu malu. sesuka ajak anak dara orang keluar sana, pegang situ sana.. tak, insyallah aku berharap aku jadi manusia dulu. haha thanks ! :D *malu*

    ReplyDelete
  2. HAHA :D okaylah kalau kau kata gitu (:

    ReplyDelete