Friday, December 31, 2010

goodbye 2010 , WELCOME 2011 ! apa azam saya ya ?

azam saya ....... hmmmm ......... BANYAKKK ! kene ada skrol baru boleh tulis ni . HAHA takdelahh . azam biasa2 je . takde lah besaq mana pun ..


  • nak turunkan berat badan (okay , ini SANGAT perlu diletakkan dalam list ni -.-" )
  • nak improve ibadah , mendekatkan diri dgn Allah , improve contact with HIM. rasa mcm dah jauh sgt dah sekarang -.-"
  • nak dapatkan FIRST CLASS result dlm final exam (abeh2 pun dekan lahh . HAHA demand !)
  • nak pergi MAKKAH . insyaAllah . Allah dah bukakan jalan , dan skrg turn saya untuk usaha (:
  • nak cari BF (okay , ni SANGAT tidak perlu diletakkan)
  • mengharapkan supaya saya dan family sentiasa dalam lindungan dan dirahmati Allah . (:
  • taknak umur bertambah . boleh ? HAHA
BANYAK kan ? HAHA , gempak jaa ! aku cume mengharapkan segala yang baik2 dari Allah . itu jaa . tak lebih . 

TO KAWANKAWAN ; semoga azam tahun 2011 anda semakin baik dari tahun2 sebelum ini (:

No comments:

Post a Comment