Thursday, December 30, 2010

feeling ?

perasaan ? perasaan ialah sesuatu yang sgt subjektif untuk ditafsirkan . ada perasaan berdasarkan cinta , ada perasaan berdasarkan rasa tidak seng terhadap seseorang tu . and skrg aku nak bercakap / menulis pasal perasaan kaasih yang ada dalam hati kita . kadang2 , kite tak realize pun yang kita menyayangi / menyukai seseorang tu sampai lah satu saat kita rasa mcm tak kena kalau 1 hari tak tgk dia atau bercakap dgn dia , mesti rasa tak sng duduk kan ? jgn tipulah kalau kita syg seseorang , tp kita tak gelisah fikir pasai dia . aku pun ada pengalaman jugakkk . kalau dak , takkan lah aku nak ckp lagu ni . hadoii . tetiba aku rasa aku sgt buang tebiat ckp pasal cintalah , kasihlah , sayanglah . mcm bkn aku yang ckp . heh ! yang penting skg , aku nak kuatkan dulu rasa cinta aku terhadap yang maha Esa , baru aku fikir pasal bnd lain . ye lahh , aku mengaku currently aku suka someone . tp aku malaih nak pikiaq pasai bnd ni . aku yakin yang Allah dah tetapkan seseorang yang tepat untuk aku , so tak payah lah aku terburu2 ! lg pun muda lagii . pada yang dah gatai2 nak menikah tu , sila fkr 2 kali naa . abehkan blajq dulu . (: terima kasih . ku dah malas nak merepek lagi dah . kpala dah tak betoi -.-"

No comments:

Post a Comment