Thursday, November 11, 2010

BANGI yang disayangi sepenuh hati

ok. aku tak lahir kat bangi. aku cume bermastautin di bangi sejak 15 tahun yang lepas. cukup untuk membuatkan aku rase bangi adalah kawasan yang paling aku sayangi walaupun bangi tu kecik, takde life pun kat situ. kenapa sayang bangi? kenapa tak tempat lain? ok. life aku sume bermula kat situ. kawankawan aku yang paling baik pun memang dok situ. so, takde motif untuk aku rindu tempat lain. -.-" fine. aku tau kalau balik bangi aku mesti rindu penang. tu dah memang sifat manusia yang tak reti bersyukur dgn ape yang dah ade. kan? korang jgn tipu akulah korang tak rindu kat UiTM bile dah balik umah. aku berasal dari family yg makan garam dulu sebab tu family aku banyak darah tinggi. OK. abaikan pasal tu. untuk kawankawan di bangi. saya ingin memberitahu bahawa saya makin gemuk. sila jgn terkejut bila tgk saya nanti ye. dah lah. aku nak sambung feeling cite MANN. nakjoin. meh dtg bilik 5.19. risiko? tanggung sendiri. bahahahaah *ok. enuff !

No comments:

Post a Comment