Sunday, August 1, 2010

a post about them~

for 1 month aku kat sini, aku dah dpt ramai kwn baru.

roomate aku :-

  • Syaidatul Nadia bt Rahmat (syai) dari Melaka - diploma kejurteraan elektrik
-> die sorang je bkn bdk fakulti hotel dlm bilik. sian die.

  • Alia Nabila bt Sungib (ontel) dari johor - diploma pengurusan hotel
-> ontel nie, kalau die ckp die KENYANG kat kitorang, agak sukar utk percaya.

  • Shaznie Adila bt Abd Halim (shaz/kepoh) dari Kedah - diploma pengurusan hotel
-> yang ni, suke sgt mengajuk syai ckp melaka. memg byk mulut lahhh.


siyes diorang ni gile2 n baik. diorang ni memang SAHABAT lah. (cam nak ckp SAYANG KORANG. tp malu huhu) diorang nie pgl aku KETUA ARAS  sbb aku ketua aras. huhu malu ><

classmate (yg rapat) :-

  • Nur Nazlin bt Mohd Dalhar (jelin) dari Shah Alam.
-> a story about her, die nie comel saaaaaangatttt! geram aku dgn die, kalau bercakap x payah ltk mic kat mulut die, memg dah kuat suare die. kalau die mrh die sgt menakutkan sbb die menyepikan diri. memg jenis peramah lahhhhh~
  • Nur Eziatul Syahirah (ira) dari pahang
  • Nur 'Aqilah Ismail (kyla) dari rawang
-> diorang berdua ni memg rapatlahhh. dua2 pun jenis prangai gile2~
  • Muhd Azim Ibrahim (Ajim) dari kajang
-> mamat ni kitorang pgl charlie sbb die selalu kene gigit charlie -> serangga sawah, atau nak lbh info tekan cni http://www.mpsp.gov.my/buletin/rove1.htm. banyak sgt kot protein kat mamat nie. btw die ni umo 19, tkr cos dr public admin ke dca. dulu die kat uitm lendu.
  • Muhd Faizal Cana (faizal) dari sentul
-> die pun umo 19, dulu amek pra perdagangan kat uitm jengka. 

ramai lg lahhhhh~ x dapek nak cite kat cni. sorry kat yg xde name. nanti aku update lg <3

No comments:

Post a Comment